Firemax je moderno poduzeće srednje do velike veličine, smješteno u Shouguangu, u pokrajini Shandong u Kini. Osnovano 2011. godine, uglavnom se bavi projektiranjem, razvojem i proizvodnjom čeličnih radijalnih guma. Tvrtka se prostire na površini većoj od 1 000 mu.
Godišnji proizvodni kapacitet tvrtke je impresivan, s 12 milijuna kompleta polu-čeličnih radijalnih guma i 1 milijunom kompleta potpuno čeličnih radijalnih guma. Ova golema proizvodnja omogućena je zahvaljujući visokokvalitetnom tehničkom i upravljačkom timu. Osim toga, glavna oprema za proizvodnju dolazi iz raznih zemalja kao što su Njemačka, Italija, Nizozemska, Sjedinjene Američke Države i Kina.
Firemax se ističe snažnim tehnološkim istraživanjem i razvojem te potpunim sustavom upravljanja kvalitetom. Ove prednosti omogućuju mu jamčenje međunarodne kvalitete i konkurentnosti njegovih proizvoda na tržištu. Firemax proizvodi izvoze se u više od 160 zemalja i regija, uključujući Europu, Ameriku, Australiju, Aziju i Bliski istok, te su dobili jednoglasne pohvale brojnih partnera na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
Firemax uvodi novu proizvodnu liniju s prilagođenom opremom i timom za tehnički marketinški servis usmjerenim prema tržištu. Pozicioniranje proizvoda je "vrhunska kvaliteta, trostruko jamstvo za cjelokupni sustav". Tvrtka je također unajmila brojne domaće i strane tehničke stručnjake te istraživačko-razvojne timove s bogatim iskustvom kako bi izgradila profesionalni i visokokvalitetni tim za upravljanje razvojnim tehnologijama te operativnom proizvodnjom.
Na putu prema budućnosti punom nade i izazova, Firemax će nastaviti promicati poduzetnički duh "harmonije, inovacije i nadilaženja". Jačanjem prednosti u pogledu razmjera, oslanjajući se na znanstveno-rigorozno upravljanje i izvrsnost u proizvodnji, Firemax nastoji postići nove iskorake u razvoju tvrtke i održavati korak s međunarodnim tvrtkama visoke kvalitete. Firemax se također obvezuje u potpunosti poštivati svoje društvene odgovornosti, ispunjavati potrebe kupaca, osigurati tim za tehničku marketinšku uslugu te neprestano nastojati zadovoljiti krajnje kupce, partnere, dobavljače, zaposlenike i zajednice.