Kumho Tyre je međunarodno renomirana tvrtka u industriji guma. S izvozom proizvoda većim od 1,8 milijardi USD u otprilike 180 zemalja, pozicionira se kao glavni igrač na svjetskom tržištu. Ovu međunarodnu prisutnost podupire mreža centara za istraživanje i razvoj (R&D) smještenih u Kini, Americi, Njemačkoj i Koreji, pri R&D centru u Gwangjuu.
Marku Kumho vode dvije temeljne vrijednosti: „upornost“ i „strast“. Ta dva načela su u središtu tvrtke i njezinih zaposlenika, koji se neprestano trude unaprijediti se i pronaći najbolja rješenja za postizanje svojih ciljeva, unatoč izazovima.
Uz te vrijednosti, Kumho Tyre provodi inicijativu ekološke odgovornosti. Tvrtka nastoji poštovati okoliš kroz ekološko upravljanje poslovanjem, proizvodnju ekoloških proizvoda, ekološki marketing, poboljšanje procesa i društveni doprinos. Kumho Tyre teži biti vodeća tvrtka 21. stoljeća u zaštiti i očuvanju okoliša.
Strategijske smjernice Kumho Tyre-a su jasne :
- Održavati inovacije u proizvodima kako bi se povećalo zadovoljstvo kupaca
- Ojačati i osigurati konkurentnost na međunarodnoj razini
- Stabilizirati potencijal razvoja kroz dobro uspostavljeni sustav međunarodnog upravljanja
Zahvaljujući kontinuiranom tehnološkom razvoju i opsežnim istraživanjima, Kumho Tyre je uspio proizvesti gume svjetske klase. Posebno je istraživački institut Kumho Tyre-a razvio iznimne trkaće gume te jedine avionske gume u Južnoj Koreji. Ta postignuća rezultat su intenzivnog istraživanja, predanosti istraživača i njihove ustrajnosti.
Konačno, Kumho Tyre je primijenio jedinstvene tehnologije na nove materijale, lagane dijelove i optimizirani dizajn kako bi razvio ekološki prihvatljive gume svjetske klase.