Nokian je važan proizvođač guma koji posluje u nordijskim zemljama još od 1934. Njegove tvornice nalaze se u mjestu Nokia, u Finskoj i u Vsevolozhskiju u Rusiji. Ovaj proizvođač je jedan od najvažnijih kada se radi o proizvodnji zimskih guma. Ustvari, tržišta u koja on najviše ulaže su zone u kojima vladaju uvjeti kao što su u nordijskim zemljama te koji predstavljaju izazov za ispravno funkcioniranje gume, posebice pri snijegu i teškim i promjenjivim meteorološkim uvjetima. Nokian je razvio širok asortiman guma koja je dostupna svuda u Europi sa više od 900 službenih prodajnih mjesta.
Pregledajte naš široki asortiman modela Nokian i pronađite onaj koji savršeno odgovara vašim potrebama. Iskoristite najbolje cijene na cijelom našem asortimanu!
Od uzdužne brazde koja oblaže ramenu, podržana je bočnim rebrima pod kutom od 20 stupnjeva. Ove brazde pružaju izvrsnu upravljivost u zavoju, pri promjeni smjera, ili čak tijekom podupravljanja ili proklizavanja.
Dvostruki jastučići za podršku prisutni na vanjskom ramenu gume igraju svoju ulogu kada se vozi intenzivno: struktura se učvršćuje jer se blokovi naslanjaju jedan na drugi, pružajući preciznost u upravljanju. Nasuprot tome, ova podrška je znatno manje intenzivna pri standardnoj vožnji, što smanjuje reakciju na kotrljanje i stoga potrošnju vozila. Područje ramena također je podržano kutom od 20 stupnjeva koji pokazuju strane rebara. Ovo daje gumi dodatnu stabilnost, uglavnom u krivinama, tijekom promjene smjera, kao i tijekom naglog manevra za izbjegavanje prepreke.
Kiša je vremenski uvjet odgovoran za većinu nesreća na ljetnim cestama. Rizici od gubitka kontrole nad automobilom drastično se povećavaju kada iznenada izbije oluja. Glavni krivac je nedostatak prianjanja guma, jer je odgovoran za fenomen akvaplaninga. Zato je Nokian Tyres na ljetne gume nacrtao rebraste uzorke koji povećavaju grip na mokroj cesti i suprotstavljaju se akvaplaningu u opasnim situacijama s oborinama. Ove rebraste brazde smještene su u glavne poprečne kanale na unutarnjoj strani gume. Povećan broj ovih kanala omogućuje ovim eliptičnim utorima da skladište veliku količinu vode. Ova ideja pruža gumi odgovarajuće prianjanje čak i kada vremensko trošenje utječe na gumu. Što više gume nestaje, to se povećava volumen rebrastih kanala, koji se šire na dnu.
Guma bočnih strana pneumatika sadrži materijal koji se koristi u zrakoplovstvu i za vojne svrhe, diskontinuirana aramidna vlakna s iznimnim svojstvima otpornosti. Ova vlakna iznimno učvršćuju bočnu stranu pneumatika, pružajući mu znatno bolju otpornost na oštećenja i rezove.
Kipovi Cross-Block u središnjem dijelu gume dizajnirani su da djeluju u dva smjera. Cross lamele postavljene blizu vanjskog ramena formiraju čvrsti rub koji mu pruža stabilnost bez obzira na uvjete. Cross lamele smještene blizu unutarnjeg ramena formiraju artikuliraniji rub. Pružaju finiju vezu s cestom i smanjuju reakciju na kotrljanje kao i intenzitet buke. Provedena je precizna optimizacija na volumenu utora kao i na nagibu Cross lamele, koja formira koso s rubom. Kada je cesta mokra, Cross lamela pohranjuje vodu s ceste i maksimizira njeno ispuštanje u glavne žljebove, za pojačanu prevenciju od akvaplaninga.
Glavne brazde na gumi su izglađene, što joj daje, osim elegancije, veliku sposobnost učinkovitog uklanjanja vode s ceste. Brazde na rebrima koje vode do ovih glavnih kliznih brazda povećavaju ukupni volumen brazda na pneumatiku i pomažu u suprotstavljanju mogućnosti akvaplaninga.
U Nokian Tyres, svaka guma koristi samo pročišćena ulja i proizvodnja u nijednom trenutku ne uključuje toksične ili kancerogene kemikalije. Kao ekološki lider među proizvođačima guma, Nokian je pionir u korištenju pročišćenog ulja s niskim udjelom aromatskih tvari. Unatoč tome, njegove performanse u pogledu sigurnosti, a posebno prijanjanja gume na mokrom tlu, izvrsne su bez obzira na godišnje doba.
Najbliža uzdužna rebra unutarnjem ramenu su izbrazdana dubokim dijagonalnim Hydro utorima kako bi pružila stabilnost gumi. Ovi utori poboljšavaju zaštitu od akvaplaninga hvatajući više vode s tla i usmjeravajući je prema velikim obodnim utorima.
Ova inovacija nalazi se i na glavnom rebru najbližem vanjskom ramenu. Sve ove široke brazde pružaju veću sigurnost u uvjetima kiše i značajno smanjuju rizik od proklizavanja na mokrom asfaltu.
Nokian Twin Trac Silica je mješavina gume sastavljena od prirodnog kaučuka, ali i silicija i ulja od navette. Originalna raspodjela čestica osigurava pneumatiku optimalno prianjanje na snijegu i kiši. Ova inovativna mješavina također usavršava stabilnost vožnje i reakciju na trošenje pneumatika. Kvaliteta i volumen korištenih materijala održavaju izvrsne zimske performanse pneumatika, čak i pri intenzivnoj promjeni temperature ili nakon mnogo kilometara. Potrošnja vozila je, pak, znatno smanjena drastičnim smanjenjem otpora kotrljanja.
U pneumatici s višeslojnom strukturom, upotreba više mješavina gume daje pneumatiku njegove različite karakteristike.
Sloj gume na gaznom sloju Nokian Intelligent UHP Silica omogućuje očuvanje najbolje veze s cestom bez obzira na situacije, i predviđen je da daje svoj maksimum u uvjetima intenzivne upotrebe jednako kao i pri visokim brzinama.
Srednji sloj uključuje mješavinu koja sadrži nanosilicu niske molekulske težine. S ovim originalnim i inovativnim spojem, primjećuje se znatno brži prijenos promjena smjera nego s klasičnim mješavinama.
Što se tiče donjeg sloja, njegova mješavina gume izuzetne čvrstoće smanjuje otpor pri kotrljanju, što znatno smanjuje toplinu, što rezultira povećanom otpornošću na propadanje, manjom potrošnjom energije i smanjenjem toksičnih emisija za okoliš.
Guma sadrži indikator trošenja (DSI) koji omogućuje poznavanje preostale dubine njenih utora. Ovaj indikator sastoji se od niza brojeva u milimetrima upisanih na gaznom sloju. Što se gazni sloj više troši tijekom kilometara, to se ti brojevi više brišu. Guma sadrži drugi indikator, koji informira o rizicima od akvaplaninga. Kapljica je postavljena na središnji blok 4 mm od dna utora. Kada se ova kapljica izbriše zbog trošenja gume, tada je vrijeme za zamjenu guma jer je rizik od akvaplaninga velik.
Područje Info prisutno na bočnoj strani Nokian gume povećava sigurnost prikazivanjem indikatora položaja i tlaka. Tako se može označiti položaj tijekom montaže tijekom promjene guma, kao i ispravan tlak napuhavanja. Čak se i nova informacija može zabilježiti u ovom području, to je moment zatezanja vijaka na aluminijskim felgama. Većina UHP sportskih guma montirana je na aluminijske felge za koje je potrebna povećana pažnja pri zatezanju vijaka. To je pojačana sigurnost za korisnika jer vijci moraju biti zategnuti na ispravan moment i ponovno zategnuti svakih 100 ili 200 kilometara.
Sastav Nokian Intelligent UHP Silica gazišta optimiziran je za intenzivnu upotrebu i velike brzine. Molekularni lanci ove gume u kombinaciji s česticama silicija rezultiraju posebno robustnom mješavinom koja zadržava svoj elastični karakter. Kontinuirano podnosi veliki raspon temperatura i pojačava prianjanje na mokrim cestama u bilo koje doba dana od proljeća do jeseni. Veza s cestom je idealna i ne dopušta nikakva odstupanja bez obzira na okolnosti.
Optimizacija udobnosti vožnje ciljana je inovacijom Silent Groove Design prisutnom na zidovima duguljastih gumenih blokova, gdje polukružni udubljenja, stilizirana kao golf loptica, kontroliraju zračno kretanje. Također zaustavljaju zvukove koje emitiraju rubovi poprečnih rebara i emisiju neugodnih zvižduka. Kao rezultat toga, buka unutar kabine, kao i vanjska buka od kotrljanja, značajno su smanjeni. Na kraju, vožnja postaje tiša i time ugodnija. Silent Groove Design također hladi površinu gume smanjujući aerodinamičku reakciju, što naprotiv povećava otpornost na propadanje i kilometražu.