Pirelli, osnovan 1872. godine, tvrtka je s dubokim talijanskim korijenima. Ovaj je brend prepoznat diljem svijeta po svojoj naprednoj tehnologiji, inovativnosti i kvaliteti proizvoda. S 18 proizvodnih pogona raspoređenih u 12 zemalja i poslovnom prisutnošću u više od 160 zemalja, Pirelli je jedan od vodećih svjetskih proizvođača guma i srodnih usluga.
Tvrtka, koja zapošljava oko 31 100 djelatnika i ostvaruje prihod od 6,7 milijardi eura (podaci iz 2023.), jedina je u potpunosti posvećena tržištu potrošača. U ponudi ima gume za automobile, motocikle i bicikle. Pirelli je tvrtka koja je isključivo usmjerena na proizvodnju guma za krajnje korisnike, s posebnim naglaskom na tržište guma visoke vrijednosti. Neprestano je posvećen razvoju proizvoda koji teže najvišim razinama performansi, sigurnosti, tišine i prianjanja na cesti.
Inovativne Pirellijeve gume mogu zadovoljiti čak i najzahtjevnije potrebe krajnjih potrošača za mobilnošću. Uvijek posvećen ekološkim i društvenim pitanjima, Pirelli je bio prva tvrtka u sektoru guma koja si je postavila cilj postizanja ugljične neutralnosti do 2040. godine. Tvrtka je uspostavila model održivosti inspiriran 10 načela Globalnog sporazuma Ujedinjenih naroda, zahtjevima norme AA1000 za uključivanje dionika te smjernicama ISO 26000.
Kroz godine, Pirelli se ponajviše usredotočio na razvoj, proizvodnju i komercijalizaciju guma visoke dodane vrijednosti, koje imaju posebne karakteristike povezane s vrhunskim performansama, naprednom tehnologijom i sigurnošću. U prosjeku, te gume imaju veće dimenzije naplataka. Prepoznata od strane potrošača po proizvodima visoke vrijednosti, Pirellijeva ponuda obuhvaća inovativne gume.
Osim povezanosti, novo doba guma donosi i veći fokus na okoliš. Pirelli nastavlja ulagati u istraživanje i razvoj kako bi uveo nove materijale kao zamjenu za one fosilnog podrijetla, s ciljem stvaranja prve gume koja će sadržavati 100% biosastojke i reciklirane materijale do 2040. godine.
Godine 2021. FIA (Međunarodna automobilistička federacija) također je odabrala Pirelli kao jedinog dobavljača Svjetskog prvenstva u reliju. Tvrtka posjeduje 19 tvornica diljem svijeta i posluje u više od 160 zemalja. S ciljem smanjenja svog ekološkog utjecaja, proizvođač je razvio strategiju "zelene izvedbe" kako bi dao prednost tehnološki naprednim proizvodima i uslugama s niskim utjecajem na okoliš. Pirelli je već dugi niz godina uključen u utrke Formule 1.