BluEarth-GT AE51 uključuje osnovni dizajn i tehnologiju materijala koji se koriste u globalnoj marki guma BluEarth tvrtke Yokohama, "poštivanje okoliša, čovjeka i društva". Izvrsna vožnja, udobnost i ekološke performanse ovih guma čine ih iznimnim gumama za velike ture. Yokohama Rubber aktivno razvija gume koristeći svoju naprednu tehnologiju "BluEarth", a mnoge od tih guma sada su tvornički montirane na širok spektar novih modela automobila, uključujući najnovije modele limuzina, SUV-ova, sportskih automobila i kompaktnih automobila.
Yokohama Rubber Company će svoje gume BluEarth-GT AE51 isporučiti kao originalnu opremu (OE) za novu Mazda 3 tvrtke Mazda Motor Corporation. Nova Mazda 3 tvornički je opremljena gumama veličine 205/60R16 92V. Gume BluEarth-GT AE51 montirane su na Mazda 3 vozila prodana na svim tržištima osim u Sjevernoj Americi.
Motiv "uvijanja", koji evocira oštrice poznatih japanskih mačeva, izliven je kako bi se osigurala veća krutost rebara.
Koso izrezane lamele povećavaju uniformnost kontaktnog tlaka s tlom s površinom gazne staze i doprinose povećanju ukupnog volumena rubova.
Jedinstvena tehnologija dizajniranja uzorka koja pridonosi smanjenju buke.
Pet vrsta blok položaja različitih duljina su poravnati kako bi se smanjila buka.
BluEarth-GT AE51 pruža istu razinu tišine kao tradicionalna Yokohama BluEarth-A guma, dok povećava ukupnu krutost.
Krutoća unutarnjeg ramena kalibrirana je s finim utorima u perifernom smjeru, za mekšu vožnju i veću udobnost.
Za rebro vanjskog ramena usvojen je slijepi utor, povećavajući krutost.
Motiv ima tri široke rebraste strukture raspoređene u središtu.
Kontinuirane rebraste strukture oko pneumatika povećavaju perifernu stabilnost, što podrazumijeva bolju stabilnost u ravnoj liniji pri velikim brzinama.
Električni tip utora povećava ukupni volumen rubova, održavajući pritom krutost bloka gaznog sloja.
To dodatno poboljšava performanse prianjanja proširivanjem dijela ruba koji premješta vodu smještenu ispod bloka gaznog sloja.
Jedinstveni dizajn "Dimple Shoulder" na bočnoj strani i ramenu pomaže u raspršivanju viška topline, što zauzvrat poboljšava ekonomičnost goriva.